MenuMenu
  • Brug for hjælp? +45 71 99 22 00
Søg Søg
Vis menupunkter

FAQ - OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

ORDRE & BESTILLING

Hvordan opretter jeg mig som kunde?

Du behøver ingen konto eller aftale for at handle på Bevco.dk – du kan blot lægge varerne i kurven og gennemføre ordren.

Du kan også oprette en konto, enten i forbindelse med gennemførelsen af din første ordre, eller ved at klikke på knappen KONTO (til venstre for indkøbskurven). Med en konto kan du logge ind og se din ordrehistorik, indkøbslister og vi gemmer dine kontaktoplysninger til næste ordre.

Kan jeg handle som privatperson?

Ja, du kan handle som privatperson og vores priser vises altid inkl. moms, med mindre andet vælges øverst i højre hjørne.

 

Kan jeg handle som virksomhed eller institution?

Ja du kan. Skriv blot dit firmanavn og CVR nummer ved gennemførelsen af din ordre, og du vil automatisk blive oprettet som erhvervskunde. 

 

Kan jeg få en rabatkode?

Vi bruger ikke rabatkoder - heldigvis. Vi har prisgaranti og bestræber os altid på at tilbyde de mest konkurrencedygtige priser online.

 

Kan jeg få en rabataftale når jeg køber stort ind?

Ja, vi tilbyder følgende rabatter afhængig af ordrestørrelse, ekskl. pant og tobak:

3% på ordre over 10.000 kr. inkl. moms (ekskl. pant og tobak)
4% på ordre over 20.000 kr. inkl. moms (ex. pant og tobak)
5% på ordre over 50.000 kr. inkl. moms (ex. pant og tobak)

Rabatten trækkes automatisk fra din ordre og er ikke gældende på ontrade-kunde rabataftaler.

 

Kan jeg få en rabataftale som Ontrade-kunde?

Ja, hvis du er On-trade kunde tilbyder vi en specialaftale med fordelagtige vilkår og priser. 

Bemærk at du skal have et CVR nummer og købe ind på en fast basis for at oprette en On-trade konto. Kontakt os eller opret en On-trade konto her.

 

Følgende kundetyper anerkendes som On-trade kunder:

-             Hoteller
-             Restauranter
-             Kantiner
-             Caféer
-             Barer
-             Diskoteker
-             Studiebarer
-             Festivaler
-             Koncerter

 

Jeg har ikke modtaget min ordrebekræftelse. Hvad gør jeg?

Hvis du ikke modtager din ordrebekræftelse efter du har gennemført din ordre, anbefaler vi, at du prøver følgende i nævnte rækkefølge:

1: Tjek spam-mappen i dit mailprogram. Det sker engang i mellem, at visse mailprogrammer tror vores ordrebekræftelser er spam og smider dem deri.

2: Log ind på din brugerkonto. Herfra vil du kunne se, om ordren er gået korrekt igennem - og også følge, hvor langt den er nået i vores system.

3: Hvis du ikke kan logge ind, eller du kan se på din brugerkonto, at der er et problem med ordren, så kontakt os på tlf. 71 99 22 00 eller skriv til kundeservice@bevco.dkhurtigst muligt.

 

Jeg har indtastet en forkert adresse. Hvad gør jeg?

Du kontakter os hurtigst muligt på tlf. 71 99 22 00 eller mail: kundeservice@bevco.dk, så vi kan få ændret leveringsadressen på din ordre. 

 

Jeg har lige gennemført en bestilling. Kan jeg nå at få noget mere med?

Ja, det kan du! :) Hvis du kontakter os på telefon 71 99 22 00, eller mail kundeservice@bevco.dkvil vi forsøge at ændre ordren inden den bliver pakket. Jo før du kontakter os desto større er sandsynligheden for at vi kan nå at ændre din bestilling.

FRAGT & LEVERING 

Kan jeg få gratis fragt?

Desværre. Vi giver altid den bedste pris på varerne og da det er dyrt at sende skrøbeligt og tungt gods, må vi desværre opkræve et mere eller mindre symbolsk fragtgebyr fra kr. 39.- inkl. moms. Du kan se vores fragtpriser her.

Hvor hurtigt sender I min pakke?

Meget hurtigt! Hvis du bestiller inden kl. 14:00 på hverdage, sender vi samme dag. 

 

Hvor lang er leveringstiden?

Hvis du bestiller inden kl. 14:00 på hverdage, vil du typisk modtage pakken allerede dagen efter, såfremt det er en hverdag. 

Vi tager forbehold for, at pakker kan blive forsinket ved vores fragtleverandører - men vi lover, vi altid vil gøre alt, hvad vi kan for at få din ordre frem til dig så hurtigt som muligt!

 

Hvad sker der, hvis jeg ikke afhenter min pakke i en pakkeboks?

Hvis du ikke afhenter din pakke i en pakkeboks, vil pakken blive sendt retur til os efter 14 dage.

Når pakken kommer retur til os, vil vi automatisk annullere din ordre og refundere ordresummen fratrukket fragtgebyret.

 

Kan jeg afhente min ordre i stedet for at få den sendt?

Ja, det kan du - men dog kun i Aarhus på vores firmaadresse: Bredskiftevej 22B, 8210 Aarhus V. Ønsker du at afhente din ordre, så vælger du blot leveringsformen "afhentning" når du gennemfører din ordre. Du vil derpå modtage en mail når din ordre er klar til afhentning.

 

Hvornår på dagen bliver min pakke leveret?

Vores transportører leverer typisk indenfor tidsrummet 8:00 til 16:00. Såfremt du ikke er hjemme i dette tidsrum, anbefaler vi at du vælger levering pakkeboks eller til erhvervsadresse så du kan modtage varerne på din arbejdsplads. 

 

Jeg har ikke modtaget min pakke. Hvad gør jeg?

Hvis du har fået en afsendelsesbekræftelse fra os, men du ikke modtager din pakke den kommende omdelingsdag, anbefaler vi, at du først tjekker din afsendelsesbekræftelse og ser, om der er et tracking nummer deri.
Hvis din pakke er sendt med tracking, vil du kunne slå nummeret op og se, hvor langt din pakke er nået. Vi oplever ofte, at pakken ligger klar på afhentningsstedet, men der blot ikke er blevet givet besked om dette fra fragtleverandørens side.

Kan du se, at din pakke er forsinket eller ankommet til et forkert afhentningssted, vil vi anbefale dig at kontakte fragtleverandøren direkte for at løse problemet.

Er du utilfreds med fragtleverandørens håndtering, har du ikke modtaget en afsendelsesbekræftelse fra os, eller har du yderligere spørgsmål, så kontakt os på tlf. 71 99 22 00 eller kundeservice@bevco.dkså finder vi en løsning.

 

Sender I varer til udlandet?

Nej, det gør vi ikke på nuværende tidspunkt.

PRISER & BETALING 

Hvordan opgives priserne?

Alle priser på Bevco.dk er som standard oplyst i Danske Kroner (DKK) inkl. 25% moms og ekskl. pant. Ved klik på kurven kan du vælge at se priserne ekskl. moms.

 

Hvilke betalingsmetoder modtager I?

-             Betalingskort – se hvilke her.
-             Mobilepay
-             Faktura (kun efter aftale)
-             EAN-faktura
-             Bankoverførsel

Betaling med mobilepay og betalingskort hæves først når ordren er afsendt.

 

Hvordan kan jeg betale på faktura?

Vi tilbyder kun betaling på faktura ved forudgående kreditgodkendelse. Alternativt kan du betale via bankoverførsel, mobilepay og betalingskort. Du modtager stadig en faktura til bogholderiet. Ønsker du kredit og betaling via faktura bedes du lægge din ordre og kontakte os på tlf. 71 99 22 00 eller sende en mail til kundeservice@bevco.dkmed din forespørgsel – så laver vi en kreditvurdering og giver svar indenfor 24 timer. Bemærk at varerne først sendes ved positiv kreditvurdering eller forudbetaling.

 

Hvordan betaler jeg på EAN-faktura?

Vi tilbyder betaling via EAN-faktura. Er du en offentlig institution eller bruger din virksomhed EAN-fakturering kan du trygt ligge din ordre og vælge betaling via EAN-faktura. 

 

Jeg har fundet et produkt billigere et andet sted. Kan i matche prisen?

Ja, det kan vi. Læs i punkterne herunder, hvordan vi håndterer det.

PrisGaranti er gældende på alle varer på www.bevco.dk, ved sammenligning af pris og leveringsbetingelser på en identisk vare hos andre webshops med dansk CVR-nummer, omfattet af danske afgifter og moms regler samt forbrugerbeskyttelse.

Varen skal være på lager og kunne leveres indenfor 2 hverdage. Prisen der sammenlignes med skal beregnes inkl. fragtomkostninger og gebyrer ved køb af samme antal. Varen må ikke være på tilbud, udsalg eller nedsat i en tidsbegrænset periode. Dokumentation for sammenligningsprisen skal foreligge i form af et aktivt link til den pågældende webshop.

FORTRYDELSE & REKLAMATIONSRET

Hvordan annullerer jeg min ordre?

Der er selvfølgelig plads til at fortryde dit køb og vi har 14 dages fortrydelsesret hos BEVCO. Du kan læse reglerne her.

Annullering før afsendelse?
Ønsker du at annullere din ordre, inden vi har nået at afsende den, skal du kontakte os hurtigst muligt på tlf. 71 99 22 00 eller mail:kundeservice@bevco.dkDet skal gå lidt stærkt, for vi pakker din ordre hurtigt efter vi modtager den. Hvis du når at annullere inden vi afsender pakken, vil betalingen ikke blive hævet på din konto.

Annullering efter afsendelse?

Ønsker du at annullere din ordre, efter vi har afsendt den, skal du sende en mail til os påkundeservice@bevco.dk, hvori du skriver, at du ønsker at fortryde dit køb. Ordren skal sendes retur til os på adressen; BEVCO A/S, Bredskiftvej 22B, 8210 Aarhus V.
Hvis du annullerer en ordre, efter vi har afsendt den, skal du selv betale for returfragten. 

Har du valgt at få leveret med GLS uden omdeling kan du nægte modtagelse af pakken eller undlade at afhente den i pakkeboksen. Så bliver pakken automatisk returneret til os. Vi opkræver kun fragtgebyret og refunderer betalingen for varerne. 

Ved betaling med Dankort vil betalingen blive refunderet til kontoen tilknyttet kortet indenfor 5 bankdage efter vi modtager pakken retur. Har du betalt med Mastercard, American Express eller lignende, kan der gå op til 30 bankdage.

 

Hvor lang tids returret har jeg?

Hos BEVCO har du 14 dages returret på varer som ikke er let fordærvelige. Så længe de returneres i original emballage, eventuel forsegling ikke er brudt, og de ikke er taget i brug, vil du kunne få alle pengene retur.

Returner produkterne forsvarligt indpakket og vedlæg en kopi af din faktura. Returadressen er:

BEVCO A/S
Bredskiftevej 22B
8210 Aarhus V.
Att: Returret

Du har selv ansvaret for produkterne, du sender retur, indtil vi modtager dem. Vi anbefaler, at du sender produkterne som pakke med Postnord og ikke som brev. På den måde er produkterne forsikret mod bortkomst og beskadigelse. Vi afhenter IKKE pakker i pakkeshops, ej heller modtager vi efterkravs pakker.

 

Kan jeg returnere produkter, der er brugt?

Da vi handler med fødevarer kan vi ikke tilbyde returnering af varer som har været brugt.

Mit produkt fejler noget. Hvad gør jeg?

Har du modtaget et produkt, der er beskadiget eller defekt ved modtagelsen, så kontakt os hurtigst muligt på mail: kundeservice@bevco.dk– send gerne et billede med af varen.

Husk at du skal være fyldt 18 år for at købe varer med alkohol hos bevco.dk